Sidevisninger i alt

fredag den 11. februar 2011

VINTERFERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og pige skænderier

hej allesammen jeg er i både godt og dårligt humør altså det gode er at vi har VINTERFERIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og det dårlige er pigeskænderier mellem (trommevivel) sandra vs signegg de kom op at skændes over mig altså nu fortæller jeg lige helle historien   må jeg hjælpe hvem er du???? amalie kan du ik huske din aftale nååååååååååå jo du skulle jo hjælpe med bloggen altså... du kan sitte dig i stolen der ovre..ok godt lad os komme igang..
okay altså  det var fordi jeg var sammen med en pige nede i byen idag også snakkede vi lidt men så kom  sandra og sagde hey hold dig væk fra ham han er min så gik der lidt tid så kom signegg på og vi var stadig nede i byen så kom sandra og sagde jeg elsker dig og så så signe det og mig og signe er jo nk også begyndte det  helle altså i kan nok godt forestille jer hvordan det så ud wow pigeskænderier om dig:.... det havde jeg aldrig trodet... nå men altså kan du ik fortælle lidt om dig selv ps amalie er en af mine venner  okay y farve rød
y mad lasange
y dyr hund
y hobby tegne
y musik pop
okay det er nok nu vi slutter af for idag hold humøret højt mvh evald og amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar