Sidevisninger i alt

torsdag den 24. februar 2011

ny pokopet og amalie er ik på bloggen mere

hej allesammen  jeg har en god og en dårlig nyhed jeg starter med at fortælle den dårlige altså mig og amalie kom op at skændes og.....ja i ved hvad,.....nå men nu til den gode nyhed
JEG HAR FÅET EN RÆV!!!!!!
men jeg skal bruge jeres hjælp
HVAD  SKAL DEN HEDDE????????????
jeg laver en afstemming lige ved siden af og hvis i syntes et andet navn en dem der står ude i siden
så skal i bare skrive en kommentar 
nå men det var vist alt for idag
hold humøret højt
evald

2 kommentarer:

  1. Det var meget sød hvis den hed mumi

    SvarSlet
  2. Hej Evald.
    Jeg har lige hørt du er ved at logge forever!!
    Men det må du ikke gøre!!!!!!!!!!
    Jeg kommer dsv. ikke på lige nu og hjælper dig for jeg er næsten logget forever selv.
    Vil kun komme på Ca. 1 gang om måneden dsv.
    Men gå ind på www.moviestarplanet.dk
    og spørg Morti_ om ven det er nemlig en af mine brugere der på! Og du må altså ikke logge forever!!!!!!!!!!!!

    Vi ses måske ikke på Panfu!
    Yakki

    Ps. Husk det med Moviestarplanet.dk!!!!!!!!

    SvarSlet