Sidevisninger i alt

søndag den 20. februar 2011

advarsel!

hej allesammen jeg giver lige en advarsel.....hør godt efter nu......altså jeg er blevet hacket og jeg tror det er af en der hedder kris men ved ik...så hvis i ser noget mistækeligt ved mig så skal i bare prøve og finde ud af hvem det er....altså det bliver nok ved i lidt tid fordi jeg kan nemlig ik lave mit parsword om jeg for ik den email som jeg skal bruge så tjek godt efter hvis i ser mig på panfu og jeg er mistænkelig.....husk det....nå men det var det hold humøret højt evald

1 kommentar:

  1. Hej Evald.
    Vis jeg ser din panda på Panfu vil jeg tjekke meeegeeet grundigt om det er dig!
    Og stille spørgesmål som jeg tror kun den rigige Evald kan svare på! Men bare stol på mig jeg er jo detiktiv! Og vis du ikke viste det kan jeg sige at jeg blev det for 2 min. siden da jeg læste dit indlæg om du var hacket!!!

    Fra super detiktiv (som je blev for 2 min siden.) Yakki

    SvarSlet